Clubhuis

Ons clubhuis bestaat uit drie lokalen, 2 grote lokalen en 1 klein lokaal variërend van 16 tot 50 vierkante meter. Totaal is het clubhuis voor ongeveer 40 personen. Het gebouw is voorzien van gas, water, elektriciteit en centrale verwarming.
Er is een entree/gang, wasgelegenheid met twee toiletten, douche en lange wasbak en een volledig ingerichte keuken met koelkast, fornuis, koffiezet-apparaat, enz.. Buiten aan de gevel hangt een luifel die van binnenuit te bedienen is, zodat bij erg mooi weer er toch schaduw gemaakt kan worden. Buiten staan 2 banken en wat stapelbare tuinstoelen. Het meubilair van binnen mag niet mee naar buiten worden genomen. Dus wilt u buiten lekker kunnen eten dan zou u zelf evt wat bartafels mee moeten nemen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Mevrouw Wolferink
M: +31 6 11 17 80 47